Saturday, July 5, 2014

Malaysia Bakal Memilikki "Bank Investment" Yang Terbesar di Dunia


ALHAMDULILLAH...

We are going to be a LEADER for Money Program - BANKING INSTRUMENTS (SBLC/BG/CASH BACKED) and will have our own INVESTMENT BANK (IB) in MALAYSIA which has a BIG NETWORKING over the world.

Persiapan dan gerakkerja telah di lakukan sekarang di mana Malaysia bakal menubuhkan Bank Investment di sini dalam masa yang terdekat.   Usaha-usaha ini  adalah melalui kekuatan dan anugerah dari Allah kepada Amirul Mukminin Sheikh Ahmad Abdul Kadir Iskandar D'Zulkarnain. 


~ We are going to be a LEADER for Money Program > BANKING INSTRUMENTS (SBLC/BG/CASH BACKED) and will have our own INVESTMENT BANK (IB) in MALAYSIA which has a BIG NETWORKING over the world. For those who are interested to be ISSUER or offer for my team, don't hesitate to contact me > mariastevia_gbnine@yahoo.com

~ Ramadhan AL-Kareem and MAY ALLAH BLESS US, wherever you are...

With love,
MARIAStevia (9 Dragon)
KUALA LUMPUR, West MALAYSIA.

Trustee of HERITAGE FUNDS...
# SULTAN SHEIKH AHMAD ABDUL KADIR ISKANDAR D'ZULKARNAIN
Firman Allah maksudnya;

Dan mereka bertanya kepadamu (wahai Muhammad), mengenai Zulkarnain. Katakanlah: “Aku akan bacakan kepada kamu (wahyu dari Allah yang menerangkan) sedikit tentang perihalnya”:
Sesungguhnya Kami telah memberikan kepadanya kekuasaan memerintah di bumi, dan Kami beri kepadanya jalan bagi menjayakan tiap-tiap sesuatu yang diperlukannya.
Lalu ia menurut jalan (yang menyampaikan maksudnya).
Sehingga apabila ia sampai ke daerah matahari terbenam, ia mendapatinya terbenam di sebuah matair yang hitam berlumpur, dan ia dapati di sisinya satu kaum (yang kufur ingkar). Kami berfirman (dengan mengilhamkan kepadanya): “Wahai Zulkarnain! Pilihlah sama ada engkau hendak menyeksa mereka atau engkau bertindak secara baik terhadap mereka”.
Ia berkata: “Adapun orang yang melakukan kezaliman (kufur derhaka), maka kami akan menyeksanya; kemudian ia akan dikembalikan kepada Tuhannya, lalu diazabkannya dengan azab seksa yang seburuk-buruknya.
Adapun orang yang beriman serta beramal soleh, maka baginya balasan yang sebaik-baiknya; dan kami akan perintahkan kepadanya perintah-perintah kami yang tidak memberati”.
Kemudian ia berpatah balik menurut jalan yang lain.
Sehingga apabila ia sampai di daerah matahari terbit, ia mendapatinya terbit kepada suatu kaum yang kami tidak menjadikan bagi mereka sebarang perlindungan daripadanya.
Demikianlah halnya; dan sesungguhnya Kami mengetahui secara meliputi akan segala yang ada padanya. kemudian ia berpatah balik menurut jalan yang lain.
Sehingga apabila ia sampai di antara dua gunung, ia dapati di sisinya satu kaum yang hampir-hampir mereka tidak dapat memahami perkataan.
Mereka berkata: “wahai Zulkarnain, sesungguhnya kaum Yakjuj dan Makjuj sentiasa melakukan kerosakan di bumi; oleh itu, setujukah kiranya kami menentukan sejumlah bayaran kepadamu (dari hasil pendapatan kami) dengan syarat engkau membina sebuah tembok di antara kami dengan mereka?”
Dia menjawab: “(kekuasaan dan kekayaan) yang Tuhanku jadikan daku menguasainya, lebih baik (dari bayaran kamu); oleh itu bantulah daku dengan tenaga (kamu beramai-ramai) aku akan bina antara kamu dengan mereka sebuah tembok penutup yang kukuh.
Bawalah kepadaku ketul-ketul besi”; sehingga apabila ia terkumpul separas tingginya menutup lapangan antara dua gunung itu, ddia pun perintahkan mereka membakarnya dengan berkata: “Tiuplah dengan alat-alat kamu” sehingga apabila ia menjadikannya merah menyala seperti api, berkatalah dia: “Bawalah tembaga cair supaya aku tuangkan atasnya”.
Maka mereka tidak dapat memanjat tembok itu, dan mereka juga tidak dapat menebuknya.

(Surah 18 : ayat 83 - 97)

Maklumat berhubung dengan Sistem "Bank Investment' di dunia

Sebuah bank pelaburan adalah sebuah institusi kewangan yang membantu individu-individu, syarikat, dan kerajaan dalam meningkatkan modal dengan pengunderaitan atau bertindak sebagai ejen pelanggan dalam penerbitan sekuriti (atau kedua-duanya). Sebuah bank pelaburan juga boleh membantu syarikat-syarikat yang terlibat dalam penggabungan dan pengambilalihan dan menyediakan perkhidmatan sampingan seperti membuat pasaran, perdagangan derivatif dan sekuriti ekuiti dan perkhidmatan FICC (instrumen pendapatan tetap, mata wang, dan komoditi).

Tidak seperti bank-bank perdagangan dan bank-bank komersial, bank pelaburan tidak mengambil deposit. Dari 1933 (Akta Kaca-Steagall) sehingga 1999 (Akta Gramm-Leach-Bliley), Amerika Syarikat mengekalkan pemisahan antara perbankan pelaburan dan bank-bank komersial. Negara-negara perindustrian yang lain, termasuk negara-negara G8, mempunyai sejarah tidak dikekalkan seperti pemisahan. Sebagai sebahagian daripada Dodd-Frank Wall Street Pembaharuan dan Akta Perlindungan Pengguna 2010 (Dodd-Frank Akta 2010), Volcker Peraturan menegaskan pemisahan penuh institusi perkhidmatan perbankan pelaburan dari perbankan komersial.

Terdapat dua garis utama perniagaan dalam perbankan pelaburan.

 "Bahagaian jual" melibatkan sekuriti dagangan dengan wang tunai atau sekuriti lain (eg , facilitating transactions, market-making), atau mempromosikan sekuriti (e.g. underwriting, research, etc.).

"Bahagian Beli" melibatkan penyediaan nasihat kepada institusi berkenaan dengan membeli perkhidmatan pelaburan. Dana ekuiti swasta, dana bersama, syarikat insurans hayat, unit amanah, dan dana lindung nilai adalah jenis yang paling biasa entiti sebelah membeli.

Sebuah bank pelaburan juga boleh berpecah kepada fungsi awam dan swasta dengan halangan maklumat yang memisahkan kedua-dua untuk mengelakkan maklumat daripada melintas. Kawasan swasta perjanjian bank dengan maklumat orang dalam swasta yang tidak boleh didedahkan secara terbuka, manakala kawasan awam seperti analisis saham perjanjian dengan maklumat awam.
Penasihat yang menyediakan perkhidmatan perbankan pelaburan di Amerika Syarikat mesti menjadi broker-peniaga berlesen dan tertakluk kepada Suruhanjaya Sekuriti & Bursa (SEC) dan Industri Kewangan Pihak Berkuasa Pengawalseliaan (FINRA) peraturan.

Top 10 banks

Further information: List of investment banks
The ten largest investment banks as of December 31, 2013, are as follows (by total fees from all advisory). The list is just a ranking of the advisory arm of each bank and does not include the generally much larger portion of revenues from sales and trading and asset management.
RankCompanyFees ($m)
1.United States J.P. Morgan & Co.6,271.74
2.United States Bank of America Merrill Lynch5,685.59
3.United States Goldman Sachs5,053.21
4.United States Morgan Stanley4,452.88
5.United States Citigroup3,952.09
6.Germany Deutsche Bank3,616.12
7.Switzerland Credit Suisse3,545.45
8.United Kingdom Barclays3,454.73
9.United States Wells Fargo2,277.88
10.Canada RBC Capital Markets2,041.80
World's biggest banks are ranked for M&A advisory, syndicated loans, equity capital markets and debt capital markets.
The Financial Times, The Wall Street Journal and Bloomberg often cover mergers and acquisitions and capital markets. League tables are also available:

Krisis Kewangan 2008 sebagai satu permulaan untuk jadikan Malaysia sebagai Pusat Dunia Untuk Pengurusan Yang Terbaik bagi "Bank Investment"

Krisis kredit kewangan 2008 membawa kepada kejatuhan ketara daripada beberapa bank-bank, terutamanya untuk kebankrapan bank pelaburan yang besar Lehman Brothers dan jualan tergesa-gesa daripada Merrill Lynch dan Bear Stearns lebih kecil kepada bank-bank yang berkesan menyelamatkan mereka daripada muflis. Industri perkhidmatan kewangan keseluruhan, termasuk banyak bank-bank pelaburan, telah diselamatkan oleh pinjaman kerajaan melalui bermasalah Program Bantuan Aset (TARP). 

Yang masih hidup bank pelaburan AS seperti Goldman Sachs dan Morgan Stanley ditukar kepada syarikat-syarikat induk bank tradisional untuk menerima bantuan TARP. 

Keadaan yang sama berlaku di seluruh dunia dengan negara-negara menyelamatkan industri perbankan mereka. Pada mulanya, bank menerima sebahagian daripada TARP 700000000000 $ bertujuan untuk menstabilkan ekonomi dan cair pasaran kredit beku.

Akhirnya, bantuan pembayar cukai kepada bank-bank mencapai hampir $ 13000000000000, kebanyakan tanpa penelitian banyak,  pinjaman tidak meningkat dan pasaran kredit kekal beku.

Krisis ini membawa kepada soal siasat model perniagaan bank pelaburan  tanpa peraturan yang dikenakan ke atasnya oleh Kaca-Steagall. [Berkecuali dipertikaikan] Setelah Robert Rubin, bekas pengerusi bersama Goldman Sachs, menjadi sebahagian daripada pentadbiran Clinton dan bank-bank longgar, konservatif sebelumnya penanggungan syarikat yang ditubuhkan dan mencari keuntungan jangka panjang telah digantikan dengan standard yang lebih rendah dan keuntungan jangka pendek. Sebelum ini, garis panduan ditetapkan bahawa untuk mengambil syarikat awam, ia terpaksa dalam perniagaan selama sekurang-kurangnya lima tahun dan ia terpaksa menunjukkan keuntungan selama tiga tahun berturut-turut. Selepas penyahkawalseliaan, piawaian telah pergi, tetapi pelabur kecil tidak memahami kesan penuh perubahan itu.

Beberapa bekas eksekutif atas Goldman-Sachs, seperti Henry Paulson dan Ed Liddy berada di jawatan-jawatan peringkat tinggi dalam kerajaan dan menyelia kontroversi dibiayai oleh pembayar cukai bank bailout.

 Laporan Pengawasan TARP yang dikeluarkan oleh Kongres Pengawasan Panel mendapati bahawa bailout cenderung untuk menggalakkan tingkah laku berisiko dan "rasuah  rukun asas ekonomi pasaran". 

Di bawah ancaman sesuatu sepina, Goldman Sachs mendedahkan bahawa ia menerima $ 12900000000 bantuan pembayar cukai, $ 4300000000 yang kemudiannya dibayar kepada 32 entiti, termasuk banyak bank di luar negara, dana lindung nilai dan pencen. 

 Pada tahun yang sama ia menerima $ 10000000000 bantuan daripada kerajaan, ia juga dibayar bonus berjuta-juta dolar; jumlah yang dibayar dalam bonus adalah $ 4820000000. 

Begitu juga, Morgan Stanley menerima $ 10 bilion dalam dana TARP dan dibayar daripada $ 4475000000 dalam bonus.

Kini Tiba Masanya " ISLAM AKAN MENANG DAN TAK AKAN KALAH-KALAH LAGI"

Tiba masanya "PEREKONOMIAN IBRAHIM"

EKONOMI ISLAM BERTERASKAN KASIH SAYANG DAN MANUSIA SEBAGAI ASET.

Firman Allah maksudnya;

Tidakkah engkau melihat (wahai Muhammad) bagaimana Allah mengemukakan satu perbandingan, iaitu: kalimah yang baik adalah sebagai sebatang pohon yang baik, yang pangkalnya (akar tunjangnya) tetap teguh, dan cabang pucuknya menjulang ke langit.

Dia mengeluarkan buahnya pada tiap-tiap masa dengan izin Tuhannya. Dan Allah mengemukakan perbandingan-perbandingan itu untuk manusia, supaya mereka beringat (mendapat pelajaran).
Dan bandingan Kalimah yang jahat dan buruk samalah seperti sebatang pohon yang tidak berguna yang mudah tercabut akar-akarnya dari muka bumi; tidak ada tapak baginya untuk tetap hidup.

(Surah 14 : 24-26)

Seluruh dunia sibuk dengan ekonomi. Ekonomi dianggap nadi kehidupan. Setiap bangsa dan setiap negara berusaha bersungguh-sungguh untukmenguatkan dan mengukuhkan ekonomi mereka masing-masing.

Bila ekonomi kukuh, negara maju, hidup senang, negara boleh jadi kuat dalam semua bidang termasuk industri, teknologi dan ketenteraan.
Negara yang kukuh ekonominya boleh menguasai negara-negara lain.Tidak hairanlah, ekonomimenjadi kegiatan utama dan usaha terpenting bagi semuanegara dan bangsa di muka bumi ini.

Umat dan negara umat Islam juga tidak mahu ketinggalan.Mereka juga sibuk menguatkan dan memperkukuhkan ekonomi. Sayangnya, mereka berekonomi sama seperti bangsadan negara lain yang bukan Islam berekonomi. Ekonomi yang mereka usahakan ialah ekonomi mengikut sistem kapitalis yang dicipta dan dilagang oleh Yahudi dan negara-negara Barat.

Umat dan negara umat Islam sedar dan tahu bahawa ekonomi itu penting dan ia adalah sebahagian dari kehidupan. Mereka juga tahu bahawa Islam menggalakkan ekonomi dan mahukan umat Islam kuat dalam bidang ekonomi. Tetapi apa yang mereka tidak tahu ialah Islam ada cara tersendiri dalam berekonomi yang jauh berbeza dari sistem ekonomi kapitalis.

Dalam ekonomi Islam, Tuhan tidak boleh diketepikan. Natijah dari sistem ekonomi kapitalis sangat buruk dan merosakkan. Ia tidak berakhlak. Ia tidak adil. Ia menekan dan menindas. Ia hanya mementingkan keuntungan material semata-mata.

Tidak ada pembelaan dan tidak ada kasih sayang. Dalam sistem ekonomi kapitalis, tidak ada Tuhan. Hukum-hakam Tuhan diketepikan. Usaha dan kegiatan ekonomi itu sendiri terkeluar dari konsep ibadah. Ia sangat rosak dan merosakkan. Lagi maju manusia dalam berekonomi, lagi rosak kemanusiaan. Hilang perpaduan dan kasih sayang. Tidak wujud keseimbangan dan keadilan dalam masyarakat. Yang kaya bertambah kaya. Yang miskin bertambah miskin. Jenayah berleluasa. Manusia bergaduh dan berperang. Timbul berbagai krisis yang membahayakan kehidupan manusia. Ada juga pihak dan kelompok tertentu yang sudah mulai membangunkan ekonomi dan kewangan menurut konsep Islam. Namun kebanyakan usaha tersebut hanya menyentuh soal kulit atau luarannya. Atau mereka menekankan perihal syariatnya sahaja tetapi kurang mengambil berat tentang pengisian, hikmah atau aspek rohaniahnya.

Mereka kurang merujuk atau bersandar kepada Tuhan seolah-olah Tuhan tidak ada peranan dalam ekonomi manusia. Mereka beranggapan seolah-olah Tuhan tidak tahu-menahu tentang hal ekonomi manusia. Maka Tuhan berlepas diri dan biarkan sahaja umat Islam dalam berbagai krisis dan masalah hasil dari usaha mereka di bidang ekonomi yang tidak diredhai dan tidak mengikuti kehendak Tuhan. Umat Islam terseksa dan menderita hidup mereka. Mereka menjadi bertambah hina. Mereka ditekan dan ditindas oleh orang-orang dan negaranegara yang bukan Islam.

Yahudi dan Barat sangat mahir dalam ekonomi dan sistem kewangan ala kapitalis. Mereka sudah lama berkecimpung di dalam sistem tersebut. Malahan merekalah yang mencipta sistem itu. Mereka mengawal dan menguasai ekonomi dan kewangan ala kapitalis ini. Umat Islam tidak akan berdaya untuk menandingi lebih-lebih lagi untuk mengatasi mereka. Bahkan kalau umat Islam terus-menerus mengamalkan sistem kapitalis, mereka akan sentiasa berada di bawah jajahan dan telunjuk Yahudi dan Barat.

Umat dan negara Islam mesti berekonomi secara Islam menurut kehendak Tuhan yang berasaskan taqwa. Inilah satusatunya cara yang dikhususkan oleh Tuhan untuk mengalahkan dan mengatasi ekonomi kaum kafir. Tambahan lagi, Tuhan akan memberkati dan merahmati dan akan memberi pertolongan.

Sistem ekonomi dan kewangan Islam menurut kehendak Tuhan selamat dan menyelamatkan. Ia membawa kasih sayang dan perpaduan. Ia adil dan saksama dan sangat membela dan membantu fakir miskin dan orang-orang yang memerlukan. Ia membawa kesejahteraan dunia dan Akhirat.

MEMBANGUNLAH BERSAMA ALLAH

Setiap usaha yang dibuat kerana Allah akan dicucuri rahmat dan berkat oleh Allah
Kemajuan dan pembangunan yang dilakukan untuk keredhaan Allah tidak ada saingan dan jatuhmenjatuhkan

Setiap amalan yang ditunjang oleh Allah atau iman,
tidak ada perselisihan dan perbalahan
Kalau ada sangat kurang

Tamadun yang ditegakkan kerana keredhaan Allah terlalu kurang side-effectnya yang negatif Tamadun yang ditegakkan kerana nafsu side-effectnya yang negatif sangat banyak

Seperti di dalam kemajuan di situlah maksiat, jenayah, perbalahan, pergaduhan mungkin peperangan Hinggakan kemajuan itu tidak sepadan dengan risikonya yang akan ditanggung dan dibeban

Perjuangan kerana takutkan Allah dan mencintai-Nya kasih sayang sesama manusia akan terjalin Perjuangan kerana merebut dunia dan kemegahan dunia semata-mata tidak dapat dielakkan dari jatuh-menjatuhkan

Rahsia perpaduan adalah takutkan Allah atau cintakan Allah
Cintakan Allah tidak ada rebutan bahkan lahir kasih sayang sesama makhluk
Cintakan dunia berlaku rebutan, jatuh-menjatuhkan, fitnah-memfitnah, rasuah-merasuah, akibatnya parah

Oleh itu buatlah apa saja di muka bumi ini tapi biarlah kerana Allah
Membangun jangan tinggalkan Allah,
Rujuklah kepada Allah apa sahaja masalah, kerana Allah ada peranan

Apalah ertinya membangun, maju, negara cantik dan indah kalau banyak jenayah, banyak berbalah, banyak masalah
Kalau ada keamanan, keharmonian dan kebahagiaan mundur sedikit pun tidak mencacatkan Apalah ertinya kemajuan kalau di dalam negara penuh dengan jenayah yang menakutkan

Manusia di dalam krisis dan berbalah
Ukhwah tidak ada, perpaduan renggang, kasih sayang gersang
Kerana itulah di negara yang maju tapi Allah ditinggalkan orang, ramai orang bunuh diri
Paling tidak ramai manusia yang kecewa dan putus asa sekalipun mereka kaya
Janganlah tinggalkan Allah
Dia adalah sumber segala kebahagiaan
Allah adalah anak kunci kasih sayang dan perpaduan

Malaysia akan menerajui sistem ekonomi Islam dan mewujudan sesebuah negara Islam adalah di atas tamadun atau peradaban rohaniah. Tamadun dan peradaban lahiriah datang kemudian dan ia bertitik tolak dari tamadun dan peradaban rohaniah ini. Ertinya, tamadun rohaniahlah yang menjadi pengalak dan pencetus kepada tamadun lahiriah. Oleh itu tamadun lahiriah yang terbangun sangat berakhlak, indah, murni, selamat dan menyelamatkan. Ia sangat tertakluk dan mengikut hukum-hakam dan peraturan Tuhan.

Firman Allah maksudnya;

Dan (sebaliknya) Allah akan menyelamatkan orang-orang yang bertaqwa (yang menjauhkan diri dari perbuatan syirik dan maksiat) dengan mereka mendapat kemenangan besar (keredaan Allah) mereka tidak akan disentuh sesuatu yang buruk, dan tidak akan berdukacita. 
Allah Yang Menciptakan tiap-tiap sesuatu, dan Dia lah Yang Mentadbirkan serta menguasai segala-galanya. 
Dia sahajalah yang menguasai urusan dan perbendaharaan langit dan bumi; (orang-orang yang percayakan yang demikian beruntunglah) dan orang-orang yang kufur ingkar akan ayat-ayat keterangan Allah yang jelas nyata itu, mereka itulah orang-orang yang paling rugi.
(Surah 39:ayat 61-63)

Allah Yang Maha Mengatur dan Maha Bijaksana " Kebangkitan Dari Timur Dalam Jadual Allah Era Kasih Sayang.

1.  Tahun 1300 bagaimana KeSultanan Acheh telah membantu dengan sumbangan Dana yang amat besar kepada pihak Barat kesan dari pada Wabak Penyakit yang telah meragut ratusan juta.

2.  Perjanjian 1824 melibatkan Belanda, Inggeris dan Sultan Antah Berantah di Pulau Pinang. Sultan Antah Berantah adalah moyang kepada Amirul Mukminin Sheikh Ahmad Abdul Kadir Iskandar D'Zulkarnain.

3.  Harta Warisan yang yang begitu besar di simpan di seluruh Bank2 Dunia kini telah di amanahkan kepada Amirul Mukminin Sheikh Ahmad Abdul Kadir Iskandar D'Zulkarnain.


Peruntukan RM5,000,000.00 Untuk Setiap Keluarga Di Malaysia

 White Spiritual Boy adalah Amirul Mukminin Syeikh Ahmad Abdul Kadir Iskandar D'Zulkarnain

16 comments:

  1. Hai apa kaba.pinjam rm10000 boleh. Hidup amirul mukminin

    ReplyDelete
  2. dasyat nya,,,,nak buat kajian,,ni

    ReplyDelete
  3. Bagaimana nak yakinkan hati...adakah ini benar?Jika benar buktikan lah...

    ReplyDelete
  4. Berani kerana bener, Takut kerana salah, perintah Allah sama dijunjung. ////¥\\\\

    ReplyDelete
  5. betul2 punya tunggang agama kutu nie

    ReplyDelete
  6. victoria la bank sana sini la, kalau cerita pasal legacy ottoman empire syok la jgk. ni more to UK dan proxy hmmm oocanlewww cerita bab harta takhta duniawi ni

    ReplyDelete
  7. Sembang guna google translate...ayat macam scammer...puiii

    ReplyDelete
  8. Tolong padam segera sebelum aku padam hang dari muka dunia ni.. Tu ramai rakyat jelata minta sumbangan awat x bagi... Keja menipu ja hang ni. Insaflah...

    ReplyDelete
  9. Perjuangan Islam tapi tak nampak matlamat ke arah Islam pun. Bila

    ReplyDelete
  10. Bila masuk bab duit ringgit ni memang nampak sangat agenda tu. Nama pun spiritual. Hang akan terdedah jugak sebagai penipu sepanjang zaman lebih kurang ja dengan yang hang dok dedah tu. Bodoh piang dari tua sampai nak mampus tak reti insaf dan memalukan diri sendiri saja. Nantikan malam ni kita dedahkan siapakah amirul mukminin ni ya dengan detailed writeup dan sejarah hidup dia sebab dia nak sangat duit kan jadi kita kena tahu apa matlamat dan agenda sebenar dia. Muka sebenar pun tak berani tunjuk tapi tak pe aku ada details dia lengkap dan jelas sekali muka dan senarai entiti dia ada juga semestinya terbogel dan malu

    ReplyDelete
  11. NI SEMUA SEMBANG GAJAH BOLEH TERBANG. SEMBANG KENCANG YG TAK BOLEH RILEKS PUNYA. NTAH2 SI SULTAN WANNABE TU ORANG YG BANKRAP AND BLACKLISTED DARI BANK, PASTU KUMPULKAN PENGIKUT UNTUK SARA HIDUP DIA DENGAN YURAN2 KEAHLIAN SSAKIDZ (SAKIT?) YG LAIN SEMUA BUTA TULI. SIAP SEMBANG PERNAH JADI SAINTIS KAT GERMAN? HAHAHA SEMBANG SEMUA NAK HEBAT.

    ReplyDelete