Saturday, June 21, 2014

Tanda-Tanda Kemunculan Amirul Mukminin Syeikh Ahmad Abdul Kadir Iskandar D'Zulkarnain (Al Hasyimi)



Dalam hadis dari Nu'aim ibn Hammad dan al-Hakim meriwayatkan daripada Ali r.a. beliau berkata:

"Akan berlaku fitnah di mana manusia akan memperolehi hasil daripadanya sepertimana ia memperolehi emas yang ada di lombongnya, maka janganlah kamu mencerca penduduk Syam tetapi cercalah kezaliman mereka, kerana sesungguhnya pada mereka itu terdapat Abdal, dan Allah akan mengutus ke atas mereka hujan dari langit lalu menenggelamkan mereka sehinggakan sekiranya mereka memerangi serigala serigala mereka akan menewaskannya. 

Kemudian Allah akan mengutus di waktu itu seorang lelaki dari keturunan Rasulullah SAW bersama 12,000 orang jika sedikit, dan 15,000 orang jika banyak, tanda tanda mereka "amit amit" (maut maut) di bawah tiga bandera lalu mereka itu memerangi pasukan tujuh bandera tidak seorang pun di kalangan mereka yang memimpin bandera itu melainkan kesemuanya tamakkan kerajaan (kuasa), mereka pun berjuang dan tewas (atau menang), kemudian zahirlah Al Hasyimi (Pemuda Bani Hasyim) lalu Allah mengembalikan kepada manusia kesenangan hidup mereka sehinggalah Allah mengeluarkan Dajjal."

Kemunculan Al-Hasyimi ditandai oleh beberapa peristiwa

Fitnah menjadi bahan mengaut keuntungan Banjir di negeri Syam

Munculnya pemimpin ahlulbait di bawah 3 bendera menentang pasukan musuh dibawah 7 bendera.

Bilangan pasukan pemimpin ahlulbait ini paling sedikit 12 000 orang dan paling banyak 15 000 orang melawan musuh yang tamak kuasa.

"Pada 10.2013  Amirul Mukminin Syeikh Ahmad Abdul Kadir Iskandar D'Zulkarnain telah Kaviat Pemerintah Malaysia melalui Mahkamah Antarabangsa dan 300% kalah dan kerugian berhubung dengan pecah amanah menggunakan Aset-aset Tuanku" 

"Kini sudah 7 bulan telah berlalu, pihak Najib dan lain-lain yang terlibat menangguhkan untuk bertanggungjawab dan pelbagai isu-isu telah di buat seperti Pencerobohan di Sulu dan terbaru berhubung dengan kehilangan MH 370."

Tanda pasukan pemimpin ahlulbait ini ialah maut bagi penentangnya.

Setelah muncul Al-Hasyimi barulah dunia kembali aman sehingga datang Dajjal laknatullah. Maksudnya oleh kerana Al-Hasyimi menjadi pendahulu Imam Mahdi dan Putera Bani Tamim maka tahun keamanan dihitung bermula dari tahun kemunculan Al-Hasyimi.

Tahun keamanan ini sekitar 7-9 tahun sebelum Dajjal laknatullah muncul. kebiasaannya nubuwat rasul dan para sahabat itu kadang-kadang tidak menyebut satu atau lebih peristiwa dalam kronologi sesuai dengan situasi zaman tersebut para sahabat sangat mengetahui kronologi kejadian di akhir zaman.

Jadi bila sahabat bercerita kita perlu menganggap bahawa pendengar pertama sangat mengetahu kejadian sebenar menurut kronologi.

Kronologi Berhubung dengan PRU 13

1.   3 Parti ahlinya adalah Melayu iaitu UMNO, PAS dan KEADILAN.

Komen Tun Mahathir," 3 Parti Melayu menjadi peminta sedekah kepada kaum minoriti"

Semasa berlangsung PRU 13 adalah kemuncak bagaimana kita sebagai Bangsa Melayu menjadi juara kepada perpecahan dan fitnah sesaama kita.

2.  Perebutan dalam PRU13 masing-masing calun dan Parti melupakan peradaban kerana bila dapat kuasa sebagai kemudahaan untuk membolot harta kekayaan.

Terkini!

Pautan dari...
Sebelum ini pihak keselamatan "Dunia" dikuasai oleh IBLIS melalui Kumpulan Freemasonnya itu. Tetapi perkara tersebut tidak lagi berlaku sekarang ini kerana Kuasa Gelap [Dark Force] IBLIS melalui Kumpulan Freemasonnya itu sudah dilemahkan melalui "proses pemutihan se dunia" yang telah dibuat oleh Kumpulan Light Force [Kuasa Terang] ALLAH melalui Kumpulan Grand Master (ii) itu yang "meresap" masuk ke dalam diri seseorang manusia yang disasarkan oleh mereka. 

Malah sekarang ini negara kuasa utama Dunia sedang dipimpin oleh Pemerintah dan Pemimpin yang telah dikuasai JIWA mereka oleh Kuasa Terang [Light Force] ALLAH yang "dipimpin" oleh Master of Grand Master (ii) itu!

Perkara seperti ini "boleh" terjadi kepada mana mana Pemerintah dan Pemimpin Dunia sekiranya JIWA mereka punya sifat kasih dan sayang yang tebal kepada sesama manusia yang seterusnya menjurus kepada kerjasama yang erat dengan Grand Master (ii) untuk membuat kerja KEBAJIKAN memerdekakan sekelian JIWA umat manusia yang sakit sekarang ini di seluruh dunia, tidak kira lah apa anutan agama dan budaya mereka.

PERLU dijelaskan di sini bahawa sesungguhnya IBLIS Syaitan dan para "pengikutnya" yang bernama Kumpulan Freemason se dunia itu, TIDAK pernah suka membuat kerja KEBAJIKAN untuk umat manusia di muka bumi ini semata mata IKHLAS kerana ALLAH dan RosulNYA itu. Sekiranya kalau ada lah kerja kebajikan yang dibuat oleh mereka selama ini, kerja kebajikan yang dibuat itu tak lebih hanyalah untuk "kepentingan duniawi" peribadi dan keluarga mereka semata mata. Seperti untuk mendapatkan KEMAHSYURAN dunia serta harta dan takhta supaya dapat membina EMPAYER KELUARGA atas usaha menipu dan berdusta [DAJJAL] pada umat manusia se dunia hingga ke akhir hayat mereka.


Malah lebih jahatnya mereka ini ialah mereka "menghalang dan menjajah" JIWA manusia di dunia supaya jangan kembali kepada diri ALLAH yang bersama JIWA setiap umat manusia selama diri ALLAH itu masih di JIWA seseorang manusia itu. 

Mereka menjajah JIWA manusia dengan cara menyibukkan JIWA umat manusia dengan segala macam permasalahan hidup di dunia yang dicipta mereka hingga sekarang. Seperti "mengadakan" masalah kewangan dan ekonomi dunia yang sepatutnya tidak berlaku, dengan niat mahu menekan JIWA manusia hingga JIWA manusia alpa tentang kehadiran ALLAH di dalam JIWA mereka. 

Sesungguhnya matlamat mereka itu hanyalah mahu memperhambakan dan menyesatkan JIWA umat manusia di dunia daripada kembali kepada diri ALLAH swt [Tuhan Yang ESA] hingga ke detik JIWA umat manusia harus meninggalkan raganya! Berlainan sekali dengan kehendak Grand Master (ii) itu yang telah mengambil AMANAT "langsung" daripada ALLAH swt [Tuhan Yang ESA] sebelum ini semata mata untuk membuat kerja kebajikan [fardu kifayah] untuk sekelian umat manusia di muka bumi bagi pihak ALLAH untuk kali ini. 

Kerja kebajikan ini adalah sama seperti yang pernah dilakukan oleh para Rosul ALLAH sebelum ini. Tujuannya tidak lain hanyalah untuk MEMERDEKAKAN JIWA umat manusia di seluruh dunia dari kesengsaraan hidup yang dibuat oleh IBLIS dengan Kumpulan Freemasonnya hingga sekarang. Seperti kesengsaraan bebanan pelbagai jenis HUTANG di dalam kehidupan manusia di muka bumi sekarang ini! 

Kaedah yang diguna pakai oleh Grand Master (ii) untuk memerdekakan JIWA umat manusia di seluruh dunia kali ini ialah melalui alat ASET, KEWANGAN dan EKONOMI yang telah diberi mandat oleh ALLAH swt [Tuhan Yang ESA] kepada Grand Master (ii) untuk dilaksanakan mengikut aturan ALLAH dan RosulNYA dan bukannya mengikut aturan fikiran duniawi manusiaNYA sepertimana yang telah dilakukan oleh Syaitan IBLIS dan Kumpulan Freemasonnya selama berabad hingga sekarang, semata mata untuk menghasilkan "kesengsaraan" JIWA umat manusia di dunia hingga JIWA umat manusia sakit dan terpiatu sepi!

0 comments:

Post a Comment